1

Loading...

суббота, 12 ноября 2016 г.

חמות Top 100 זלגו תמונות סלבריטאי עירום (18+)


 


 


עירום סלבריטאים = תהילה, הון וזוהמה.
תמונות של ידוענים בעירום דלפו לעורר הערצה ופליאה מיידית מההמונים, שרובם מתוסכלים מספיק מינית אכפת. זהו מצב של ידוענים של היום. במיוחד אם אתה רוצה לקבל או להישאר מפורסם.
האם אתה יכול לדמיין סמלים קלאסה כמו סקרלט ג'והנסון או מדונה, מלאניה טראמפ פוזות עירום לצילומים? הם, לפחות, היה כבוד עצמי. עם זאת, בזכות ההתקדמות הטכנולוגית הנפלאה של טלפונים ניידים ומצלמות אלה שיש להם מובנית אותם, אנו נמצאים כעת פלנטה של ​​אנשים הלכידים התחתיים-האזורים שלהם ושולחים אותם לבני אדם אחרים.
סלבס אינם שונה ... מלבד העובדה הקטנה שאנשים רוצים לפרוץ לטלפונים שלהם ולשתף אותם עם העולם. אז איזה  דלף תמונות הסלב  הן הטובות ביותר?
ידועני עירום, דלפו או אחרים, הם בכל מקום בימינו. זה הנורמה החדשה. הופעתו של קלטת הסקס הוסיפה אלמנט אחר לגמרי לאופי המציצני של צופה את חייהם של אנשים מפורסמים.
בפעם הראשונה, זה מרגיש כאילו אנחנו יכולים להציץ מאחורי דלתות חדרי השינה שלהם ולראות אותם בשעת המעשה. כמו כן הומניזציה ידוענים ומביא אותם לרמה של סטייה שלנו. לכולנו יש ציצי שמוקים. אנחנו אוהבים להתהדר. זה נורמלי!
חוץ מזה, אין דרך טובה יותר עבור הסלבס להגביר ערכם ולקבל תשומת לב תקשורת העולמית נרחבת על ידי הטלה כמה תמונות שובבות.  תמונות דלפו בכוונה של ידועני עירום  שכיחות יותר אז אתה חושב, למרות ההטענות המאשימות הרגילות שלהם קורבן קינות.
בואו למקום איזשהו חשיבות שרירותית על צילומים אלה כי, בואו תודו בזה, כמה אנשים לקבל דלפו תמונות פרטיות ואחרי שחדלנו בוהה בשרם, אנו תוהים מי לעזאזל הם.
וכך, החלטנו לבוא עם רשימה של  רוב 'חשוב' או הטוב ביותר אי פעם תמונות של ידוענים דלף בכל הזמנים.

ברוכים הבאים לעולם העלוב של Pics סלבריטאים עירום ...

התמונות שהודלפו על זה בדפים אחרים, היקף למעלה מעשור. פרשת מסריחה הזאת של תמונות סלב בעירום נמשכת כבר די הרבה זמן. רבים מן הסלבס ברשימה שלנו היו התמונות שלהם שוחררו באינטרנט בנקודות שונות בזמן. עם זאת, שני אירועים בולטים גרמו מבול של עירום.
בשנת 2010, האקר בשם  אנג'לינה ג'ולי  הפרוצים דרכו לתוך חשבונות דוא"ל של הסלבס רב. הוא היה אחראי על  ג'ניפר אניסטון ,  נטלי פורטמן   והדלפות צילום ג'ניפר לופז. אחרי שזה קרה, הרבה תמונות של סלבס הבולט אחר כמו  אלאנה Blanchard  התחילו לטפטף באינטרנט.
לאחר שנה, באז שככה כדי זמזום איטי .. עד  בינואר 2017 , כאשר מה שמכונה עכשיו  'The Fappening' קרה. ICloud אפל מסיבי גרזן הביא מאות תמונות עירום נגנב שיטתי נטען באינטרנט. זה מעורב מעל 80 הסלבס, כמעט כולן נשים.
זה היה ללא ספק,  שערוריית צילום סלב בעירום המשמעותי ביותר  בהיסטוריה של האנושות. מעולם קודם לכן היו כל כך הרבה תמונות של כל כך הרבה סלבריטאים חשף זמנית והציבה / תפורסם בכל פינה של האינטרנט. זה שינה את הכל ומעלה שאלות רבות לגבי פרטיות באינטרנט.
אבל מספיק היסטוריה לעת עתה ... בואו נתחיל!
ברשימה זו תוכלו למצוא חלק מהחשודים הרגילים (אנחנו מסתכלים לך ונסה הדג'נס) ו סלבס רבים אחרים הנעים בין הוליווד A-listers מלמעלה  מי-הוא-זה-היא-נראה-באמת-מוכר-חכי -הוא-ב--חרא-כי תכנית-i-יכול, זוכר-כרגע הוא .

Ke $ ha


אולי הפעם הראשונה בהיסטוריה כאשר תמונות שהודלפו של סלבריטאי וכולם פעילים מעדיפים שלא ראה אותם.Ke $ ha נראה מכוסה מאוהב-הרוטב של מישהו וכולם הרגישו קצת בחילה. זה עשוי להיות אחד הדלפות העירום המושכות ביותר זמן. זה משתפר מכאן והלאה, סומך עלינו.

היילי ויליאמס


יש משהו ראפרים, RnB ו זמרי פופ שגורמים לך להניח שהם חזירים מלוכלכים. עם זאת, פרחים emo עדין כמו Paramore  הזמרת  היילי וויליאמס  היה קצת יותר מפתיע כשהיא "צייץ בטעות" boobies אותה בפני כולם.אם אתם בעניין של בנות רוק אנד רול עם יתרון emo / זירה,  לבדוק תמונות היילי וויליאמס הסקסיות שלנו .

Snooki


תמונות של  מפלצת Snooki  היו שחררו בשנת 2010 על איזה אתר הטוען כי עירום אמיתי של יצור Snooki אם אתה מסכים לקנות אותם . ואז ביוני 2012, כמה תמונות המצלמה-shot עצמית נלקחו של החיה Snooki בחדר מלון.
הם הראו אותו לבוש בגלימה לבנה וישב על כיסא, בעוד מהבהבי הנרתיק שלה מפתיע הנקי למצלמה. מעניין. אגב, אין תמונות טופלס בעירום מצונזרת של Snooki מפלצת באינטרנט. כן, הם כל צנזורה. כמה מדכא.

 

מיילי סיירוס


מיילי סיירוס  היה רק עניין טרום נוער, אבל אז, לאחר הדלפת כמה תמונות, היא הופכת סלבריטי בפועל. התמונה משמאל מראה מיילי עירום באמבטיה; יש מילה זה שזה היה סדרת תמונות פרטית עבור ליאם המסוורת ', הארוסה.התמונה מימין היא מפורסם באינטרנט; זה כביכול מראה מיילי לקיחה עצמית ירה בעירום בזמן ששהה בבית מלון במדריד.
יש 'שום הוכחה שלה לגיטימי אבל שום דרך להפריך את זה גם. תאמין במה שאתה רוצה. מיילי אז גדל, הסתפר קצר, הלך בלונדיני שינה לחלוטין את דמותה. היא התחילה לעשות nekkid הרבה יותר. הנה אוסף של  כל תמונות העירום האמיתיות מיילי סיירוס שאספנו  במשך השנים.

אדריאן Bailon


אדריאן Bailon  כיכבה בחלק המוסיקלי ערוץ דיסני קרא לבנות ברדלס ומתוארך רוב Kardashian. היא גם לא לבשה תחתונים  הבזיקה מפשעתה בפומבי  על השטיח האדום. חוץ מזה, אף אחד לא באמת אכפת מה היא עושה.  אה, כן, על העירום . דלפו בשנת 2008, התמונות האלה להראות Bailon הלבשה תחתונה והראו ישבנה במלואו פאר. היא מאוד גאה בזה.

טרינה

ראפר ודגם ממיאמי, תמונות העירום של טרינה הודלפו באינטרנט במרץ 2010 לאחר אח כמה "פרוצים" הטלפון הסלולרי שלה. במקום דברים מאולפים, בהשוואה כמה הדלפות האחרות.

הת'ר מוריס


Glee  שחקנית הת'ר מוריס לקח כמה תמונות הסלולר-shot עצמי כי הודלפו באינטרנט במרס 2012. חלק מהתמונות להראות לה ללבוש בגד בסגנון בריטני ספירס ודי היו כמה עירום פרונטלי מלא של אותה מדי. דליפות בעירום וניל רגיל ניס. שום דבר חריג.

זואי קאזאן

אתה אולי לא יודע מי  זואי קאזאן  היא וזה בסדר. עשינו שלא ונאלצתי google שלה כאשר העירום היפה שלה הודלף באינטרנט. היא שחקנית אמריקאית. זה כנראה כל מה שאתה צריך לדעת לעת עתה.  עכשיו לך לראות את התמונות דלפו אותה כאן .

קלי גארנר

קלי גארנר  יש גוף מדהים. היא כמו רזה כריסטינה הנדריקס אבל עם boobies גדול לא פחות. עכשיו, אם כי הוא לא מדהים, אנחנו לא יודעים מה הוא. אה, כן, היא גם שחקנית אמריקנית ... אם מה שחשוב.  יש לנו תמונות העירום שלה לכאן  והם מפוארים.

אלאנה Blanchard בעירום

הגולש הנשי הסקסי ביותר בכל הזמנים הוא הידיים כלפי מטה,  אלאנה Blanchard . היא תמיד נראתה מדהימה בביקיני ומכנסיים קצרים ברזיל קטנות וחמודים להשוויץ חץ השלל שלה.  עכשיו אתה תקבל לראות אותה עירומה . אין חיים נפלאים?

לוואן Rambin

כוסית בסדרת הטלוויזיה Terminator, תמונות עירום של  לוון Rambin  הודלפו באינטרנט בשנת 2014. הם  רק תמונות הסלפי במראה טופלס  אבל הם עדיין חם, חם, חם.

וידה גוארה בעירום

יש כנראה יותר תמונות וחוטיני יריות שלל של  וידה גוארה  באינטרנט אז של כל אישה אחרת בחיים. מודל זוהר אמריקאי יליד קובה זה מפורסם לישבנה  תמונות שהודלפו שלה לא יאכזב . הוא לגמרי ערום ו יש אפילו ירייה מנושים. וואו.

שירי אפלבי

אנחנו כבר מחכים זה במשך זמן רב דמים. ידוע משחק ליז פרקר  רוזוול  סדרת טלוויזיה,  שירי אפלבי  הוא חמוד ומקסים. כולם כבר מטרידים אותנו העירום שלה במשך זמן ארוך  תמונות אמיתיות של אותה לבסוף הודלפו באינטרנט  בשנת 2014. הם משעממים אבל יותר טובים מכלום אנו אומרים!

הנסיך הארי


תמונות הסלולר דלף פגע האינטרנט בחודש אוגוסט 2012 מראה  הנסיך הארי שיש קצת כיף עירום עם כמה בנות בלאס וגאס. כנראה שגם היה להם לשחק ביליארד רצועה או משהו טיפשי. יש אנשים שחושבים שהוא מביך אבל אחרים דווקא חושבים שהוא צריך להיות מותר לקבל קצת זמן סקסי כיף עם בחורות גרופים מרובות. סקס טוב צעיר! הנח לו!

רנה Olstead


אתה אולי לא שמעת של רנה Olstead, אבל היא זמרת ושחקנית שפעלה על  החיים הסודיים של ההתבגרות , דרמת העשרה בארה"ב משעממת. היא עושה רשימה זו כי היא הסלבריטי הראשון בעצם לשים קצת מאמץ לתוך מצליפת nudey שלה. דלף בחודש מרץ 2011, Olstead הלך מלהיות-אף אחד די כדי אישה שכולם מתפעלים, גם אם לזמן קצר. רוצה לדעת למה הוא בכלל ברשימה זו?  יסתכל העירום שלה עכשיו.
בעוד רנה היא זונה הכוללת בתמונה לעיל, הוא למעשה  ג'ינג'י יפהפה להפליא  עם גוף נהדר.  אנחנו ממליצים לחצו כאן כדי לראות תמונות סקסיות יותר . אין עירום הפעם אבל זה עדיין לא בטוח תמורת עבודה בשל מחשוף טעים והסחות דעת מפותלות.

קאסי ונטורה


אנחנו לא יודעים הרבה על הגברת הזאת חוץ מזה שהיא זמרת ה- R & B של איזשהו בארה"ב. היא הופיעה בכמה סרטים צולע על ריקודי רחוב ( Step Up 2 ) והיא כנראה אוהבת לצלם את עצמה בעירום. במקרה שאתה תוהה, שהיא חצי פיליפינית וחצי אפריקני אמריקאי / מקסיקני.

 

אוונה לינץ '

ייתכן שאתה תוהה, מי לעזאזל הוא לאסי זה?  אוונה לינץ '  הוא אפרוח שהיה בכל הסרטים הארי פוטר. היא צעירה, חמודה ומוכשרת במקצת. זה עושה אותנו מאושר כדי  לראות את תמונות העירום שלה.

מרי אליזבת ווינסטד

מפורסמים על עבודתה  האקסים של החברה שלי  ואת  יעד סופי 3 , וינסטד שהתעצבן למדי כאשר תמונות עירום שלה הודלפו באינטרנט. תמונות היפסטר-ish אלה  מראים אותה עירומה על ספה  כשחפשו לחלוטין מהורהר מגניב. הם נראים לי קצת יומרני, אבל אתה לא יכול להכחיש כי היא כוסית.

ליאה מישל

אחת הבנות למעלה מ  Glee ,  ליאה מישל  היא זמרת ומסביב חומוס רב פעלים. אם אי פעם רציתי לראות אותה עירומה,  תמונות דלפו אלה בוודאי להפוך את היום שלך . הדבר המדכא הוא כי התמונות בפועל לא להראות את הפרצוף של מישל כדי שלא ניתן לאמת  100%  אך שמענו כמה דיווחים כי הם אכן אמיתיים.

וינונה ריידר

זה מפחיד זמן וינונה! היא המלכה פיקסי הבלתי מעורער של  שנות ה -90 , העשור האהוב שלנו. תמונות עירום מראות צילומי גוף מלאים של הציצים של ויינונה הודלפו באינטרנט על ידי האקר  אתה יכול לראות את כולם כאן.  זה חלום שהתגשם אם התמונות מאומתות. כרגע, זה כל מה שיש לנו, אבל אנחנו נעדכן אם בכלל תמונות יותר להופיע.

שרה שאהי

נסיכת פרסית  שרה שאהי  התפתחה מעודדת דאלאס הבוקרים  מקסים  אהוב מגזין לתוך שחקנית. היא עשתה די טוב עבורה ועבור  אנחנו אוהבים איך היא נראית עירומה ! תמונות הסלפי דלפו אלו מראות שאהי מצלם רב של עוצמה תוך שימוש במראה. נדמה לה התחת שלה הוא מדהים ואנחנו חושבים כך.

תרזה פאלמר

השחקנית אוסי  תרזה פאלמר  הוא יפה. תמונות שהודלפו שלה  להראות לה מצמרר עירומה  עם החבר לשעבר.יש לו מצלמה טובה למדי כי חלק מהתמונות במערכה באמת נראה באיכות מגזין. זה חייב להיות מדהים להסתובב עם אישה יפה כמו פאלמר. אנחנו יכולים רק לחלום!

קיקי פאלמר

קיקי פאלמר  היא שחקנית וזמרת אמריקנית עם 'גוף לדפוק. תמונות שהודלפו שלה הם מעטים אבל לגמרי לגיטימי: הם מראים פניה וגופה מלא עם קעקועים בדיוק על גופה. מדהים.  ראה את כל העירום שלה לכאן .

קייט בוסוורת '

יופי טבעי לחלוטין, אנחנו אוהבים  עירום אלה של  קייט בוסוורת ' . הם מראים אותה בלי איפור היא נראית מדהימה מכל בחינות. התמונות להראות לה התבטלות במיטת לקיחת תמונות הסלפי ותמונות של התחת / מפשעתה.דמיינו את עצמכם מתעוררים לצד הממצא הזה, במיטה!

חתול Deeley

תמונות עירום של מגיש טלוויזיה אנגלית  חתול Deeley  הודלפו באינטרנט ב ספטמבר 2014. זה היה הרבה זמן לבוא. אם אתה אוהד Deeley,  התמונות דלפו שלה לא יאכזב . היא לא רק מוכשרת אבל יפה!

האנה דייוויס

מודל בגד ים  חנה דייויס  הוא hottie והיא יודעת את זה. אין לך מושג מי הוא? היא על השער של 2015  גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד  והיא גם  DirectTV  מסחרי עם סוס מדבר. חחח. לפני שתתחיל googling בשביל זה,  לבדוק את התמונות דלפו שלה בגלריה שלי .

ארין Heatherton

נמש מתמודד  ארין Heatherton  הוא חמוד. לשעבר  אנג'ל הסוד של ויקטוריה  הוא חם סופר עירום הסלולר דלף לה להראות את גופה העירום בכל מיני זוויות ותנוחות. אלו הן תמונות עירום אמיתי המציגות הן פניה ועל גופה. אין דברים מזויפים כאן. אתה יכול  לראות  את כל עירום Heatherton בגלריה שלי .

אמילי בראונינג

זוכרים את hottie ההובלה סאקר פאנץ '? כן, זה  אמילי בראונינג . כמו התרזה פאלמר, השחקנית האוסטרלית עמיתיה,  תמונות העירום דלפו של אמילי  הן די נחמדות. הם מראים אותה עירומה, שזוף ורגוע בחדר מלון. היא פנים רעננים, איפור בחינם  לחלוטין  יפה. היא נראית כמו אפרוח כיף להסתובב עם.

ברי לארסון

אנחנו באמת לא ציפינו שחקנית  הברה לארסון  להיראות כל כך טוב עירום. העירום שלה עלה על הציפיות שלנו לחלוטין מכל בחינות. אנחנו יודעים שהיא חמה. אבל לא כל כך חם.  תסתכל כאן  עבור סט מלא ותראה בעצמך.יאמי, יאם יאם.

בריאנה אביגן

רקדנית / שחקנית מקצועית  בריאנה אביגן  יש HardBody מתוח, חזק שנראה מדהים כאשר היא רוקדת. אולי ראית אותה  Step Up  הסרטים. או שלא. אנחנו לא מאשימים אותך.  רואים כל בריאנה אביגן דלפה תמונות כאן . אין הרבה אבל זה בהחלט שווה את המאמץ.

אנלין מקורד

שובב ומפתה בכל דרך,  העירום דלף של אנלין מקורד  הוא די חם. 90210  השחקנית יש אוסף גדול של תמונות. תמונות הסלפי Mirror, יריות חוף בעירום, תמונות שלל, תמונות הסלפי אמבטיה ... .. אתה שם את זה, יש לה את זה. יש אפילו closeups התפשטות vagoo שלה. וואו.

עלי מישלקה

עליי מישלקה  היא שחקנית אמריקנית במופעים כמו  פלוגה ,  Hellcats  ו  פיל של העתיד . שמנו למעשה מעולם לא ראיתי אף אחד מהם אבל זה לא מנע מאיתנו  נהנה עירום דלף שלה . אינטימי נעשו תמונות הסלפי בתאורה חמה במצב רוח הם תמיד תענוג להסתכל.

קלואי דיקסטרה

קלואי דיקסטרה  הוא אינטרנט מפורסם להיות מלכת גיקים. היא כותבת על משחקי וידאו, cosplays דוגמנות.בעוד הוא Z- ליסטר כולל, הוא ברשימה זו משום שהיא חמודה  העירום שלה הוא באמת מדהים .

לילי סוביסקי

Leelee  סובייסקי  היה אמור להיות ידוע נראה כמו הלן האנט ואנחנו עדיין חושבים שהיא נראית כמו האנט אבל אולי עם קצת יותר דיאן קרוגר נזרקת כשהוא גילים. תמונות העירום שלה מצחיקות בערך בגלל שהם באמת תמונות באיכות ירודות. היא בטח מצלמה רעה או אולי מסוגו חלק היפסטרית לסנן? תראה בעצמך.  בדוק הגוף החם של סובייסקי לכאן .

ג'סיקה בראון-פינדליי

שחקנית אנגלית  ג'סיקה בראון-פינדליי  היא ליידי  Downton Abbey  אבל היא יותר ללא סייג אדם  כתמונות דלפו אלה תחשופנה . אנחנו אוהבים את האישה הזאת. ואתה גם צריך. יש לה פוטנציאל גדול להיות כוכב.

דואוצן קרוס

אתה מכיר אותה כאחד החם ביותר אי פעם אנג'ל של ויקטוריה סיקרט.  דואוצן קרוס  הוא מודל הולנדי עשיר, יפה באמת אדם ממש נחמד (אם אתה צופה ראיונות שלה). היא ברשימה שלנו של BFFs האהוב הדמיוני כי היא כל כך יפה.  ראה את כל התמונות דלפו אותה לכאן .

בר רפאלי

דוגמנית ישראלית  בר רפאלי  נראית טוב כמעט כל דבר. הלבשה תחתונה, ביקיני, חולצות ומכנסי ג'ינס ... אבל היא נראית עירומה טוב יותר.  יש לנו תמונות שהודלפו שלה  והן יפות שובב.

מליסה Benoist

הכי היפה של כל  Glee  השחקניות (לדעתנו),  מליסה Benoist  הוא אדם נפלא מוכשר  תמונות העירום שלה חמות מאוד . היא עושה כמעט כולם ברשימה הזאת נראית מאולף בהשוואה.

מייגן בון

שחקנית  מייגן בון  כוכבי מופע בשם  הרשימה השחורה . אם לא ראית את זה, אל תדאג ... יש לנו לא יותר מדי.אבל אם אתה רוצה לראות, העירום שלה  מעל הראש בגלריה שלי עכשיו .

Krysten ריטר

Krysten ריטר  היה  שובר שורות , ככל הנראה מדובר בסדרת הטלוויזיה הטובה ביותר בכל גרם. כן, היא הייתה חברתו של ג'סי. מי מת ממנת יתר במיטה. עירום של ריטר נראה אמיתי ולהראות לה לצלם את עצמה. נראית שהיא מוקסמת במיוחד עם  מפשעתה גם מגולחת , אם לשפוט לפי הסכום העצום של תמונות של זה.

קלי ברוק

מודל hottie האגדי הזוהרים אנגלית  קלי ברוק  קבל פעמים רבות בעירום במגזינים אז זה לא מפתיע לראות את התמונות הסלולר דלפו שלה באינטרנט, כמו גם. אנחנו באמת אוהבים העירום האלה יותר טוב דברי המגזין אותה כי  הם חמים, טהורים יותר אמיתיים . המון המון תמונות הסלפי תוכננו בקפידה כדי להשוויץ ציצים הענקיים שלה, רבים מהם מראים ברוק עם איפור קטן או לא על. חם מאוד.  ראה את כולם כאן!

הילארי דאף

אנחנו אוהבים  הילארי דאף . היא נמוכה, סקסית וחמודה. רוק בנות הדרום.  התמונות דלפו שפורסמו באינטרנט לא להראות את פניה; הם רק להראות תמונות מרובות של מפשעה גזורה כמה יריות טמבליות POV.

אוברי פלזה

אם אתה אוהב בנות חסרות הבעה סרקסטיות שנהנים להעליב אותך על כל צעד ושעל, אתה תאהב אוברי פלזה מן החזות . ישנן  שלוש תמונות שהודלפו של אוברי פלזה  וכולם הם מהמותניים ומטה של הישבן מפשעתה. עדיין לחלוטין fappable. ישנן שמועות על וידאו חם שם בחוץ, כמו גם ..

הופ סולו

מפחיד.  התמונות דלפו של הופ סולו  הם באמת אגרסיביות ב-שלך פנים. שוער כדורגל נשי ארה"ב לא סחור סחור והעירום לה לשקף זאת. תמונות הסלפי Mirror עם הרגליים להתפשט, וצילומי תקריב קיצוני מרובות של אותה צדפה מזוקן? זה היה יותר מדי בשבילנו. אבל אולי תאהב את זה.

ליזי קפלן

מוזר, סקסי  ליזי קפלן  הוא המלכה סקסית מביך. היא כמו דשאנל זואי סקסי. התמונות דלפו של קפלן היו גם די מדהימות. המון תמונות הסלפי, תמונות של אח כמה יורדות עליה ציצים, ציצים, ציצים. להיות אסיר תודה  שאתה מקבל לראות אפרוח מגניב כמו עירום זה .

לייק בל

לייק בל  יש כנראה אחד הגופים הטבעיים הטובים ביותר של כל הסלבס דלף שראינו עד כה. היא רזה עם mammaries טבעי גדול כי הם מעוצבים להפליא. היא גם מאוד יפה בלי איפור. בעלה הוא האיש המאושר ביותר בעולם. מי לא היה מעריץ את האישה הזאת?  פשוט תסתכל על התמונות שלה  ומקנא איש שהולך לישון עם זה כל לילה. אלה!

רייצ'ל ניקולס

חומוס חם רייצ'ל ניקולס הייתה הבחורה הקשוחה הג'ינג'ית מהממת  כוח מחץ  הסרטים. התמונות דלפו שלה כוללות תמונות הסלפי ותמונות הסלולר בעיקר נלקחו על ידי מישהו אחר. מי שהצליח לראות אותה עירומה אדם. איזה מזל.  הנה הסט המלא של תמונות כך שתוכל להתחיל ריור .

קים קרדשיאן

אנחנו למעשה המומים למדי שיש רק תמונה אחת הסלולר דלפה של  קים קרדשיאן  מן גרזן iCloud. אף לא תמונה אחת. אישה זו כנראה לוקח אלף תמונות הסלפי ביום אחד כך שציפינו הרבה יותר. אבל אל חשש, אנחנו כבר חפרנו סביב ומוצאים את תמונות הרבה יותר. הנה גלריה המציגה  את כל התמונות קים קרדשיאן בעירום בחוץ .

ג'נט מקארדי

iCarly  השחקנית ג'נט מקארדי גדל בטלוויזיה, התבגרות מאיזה ילד נחמד לתוך אישה חמה. עכשיו, כשהיא פנתה 18, כולם מחפשים תמונות עירום שלה, כי זה פשוט הדבר הכי טבעי לעשות בעולם חולה זו. מצאנו  סדרה של תמונות שהודלפו לה כאן . תסתכל שיהיה לך יום טוב.

בקה טובין

Glee  שחקנית בקה טובין אוהב לראות את עצמה עירומה והיא לא מתבייש בזה. כאשר  תמונות העירום שלה הודלפו, היא לקחה את זה בקלות טובה ואפילו לא להתעצבן. נימוסים. אנחנו אוהבים.

קנדיס סוונפול

מי לא פינטזתי על האישה הזאת בשלב מסוים בזמן? כנראה הגדול ביותר אי פעם  של ויקטוריה סיקרט  מלאך (מצטער אדריאנה ),  קנדיס סוונפול  היא בלונדינית, יפה ומושלם. זה ממש בלתי אפשרי למצוא תמונה גרועה של מותק זה - סומך עלינו, ניסינו. התמונות דלפו שלה להראות המפשעה ואת התחת העירום שלה. תסתכל על  כל עירום קנדיס סוונפול בגלריה שלי . צרפנו חלק מעבודת המגזין שלה יריות paparrazi.

גבריאל יוניון

העירום של גבריאל יוניון  צולם במקור עבור בעיני בעלת דוויין ווייד. הם הודלפו כחלק גרזן iCloud ותמונות אלה נהדרות. המון תמונות הסלפי במראה, יריות הלבשה תחתונות, ציצים, תחת שהיה במיטה. האיחוד הוא יפה ולא חושש לחלוק את זה!

איבון סטרזובסקי

מה הופך בנות אוסי כל כך חם? ראינו תרזה פאלמר ואמילי Browningnaked עד כה. עכשיו אתם יכולים להגיע לראות איבון סטרזובסקי עירום. סט של תמונות שהודלפו ועלה מקוון שטוען להיות זה של Strahovski.  ראה את כולם כאן  ולהחליט בעצמכם.

מייגן גוד

אנחנו מכירים אותה בתור החברה של רון בורגונדי  Anchorman 2  (זה היה מצחיק). אתה יודע מייגן גוד הוא חם. ראית אותה. זה באמת חבל לא היה כל כך הרבה nudies אבל  מה שיש לנו קבוצה זו  הוא כל תמונות האמיתיות החמות רוחשות.

ג'ני מקארתי

פין-אפ האגדה של שנות ה -90, ג'ני מקארתי כבר fapped על ידי אנשים רבים כל כך מאז interwebs המריא.היא עשתה Photoshoots עירום במגזינים כך שראית אותה עירומה (או לא). אבל עירום דלף שלה לא יאכזב גם כן.  אוסף גדול של תמונות הסלפי להערצה ואת התמונות בגוף שלישי  שרואים כל מה שנעשה; ציצים, פאני ואפילו השדי של החברים האלמונים שלה. שווה מבט.

אריאנה גרנדה

אריאנה גרנדה  נראה כל כך צעיר. ותם. היא כנראה אחד חיפש ביותר עבור סלבריטאים באינטרנט כי כולם והכלב שלהם רוצה לראות אותה עירומה. אנחנו לא באמת לקבל את זה כי אין לה באמת דמות מדהימה (למרות ישבנה הוא חמוד). אבל אנחנו לא לשפוט. הנה כמה  תמונות דלפו לכאורה של אריאנה . זה יכול להיות לה, אולי לא. אבל מה זה משנה?

אמבר הירד

הרד אמבר  היא שחקנית אמריקאית עם תמונות הסלפי מפתה ביותר. היא מושלמת מפלרטטת עם המצלמה. אף אחת כאן לא  באו-לעזאזל-לי  להיראות טוב יותר. אף אחד. פרק זמן. העירום דלף שלה הם בעיקר מאוד תמונות הסלפי מיומנות, שחלקם נועדו ברורים עבור ג'וני דפ. בנות, אם אתה שולח תמונות בחורים שאתה אוהב, ללמוד מאישה זו.  לחץ כדי לראות את הסט השלם של עירום הרד אמבר דלף .

קירסטן דאנסט

אנחנו אף פעם לא ידענו קירסטן דאנסט היה שקיות כיף ככה. האם בחיים האמיתיים זה? מה זה?  תסתכל אלה צ'י-Chis . וואו. דבר המאכזב היחיד הוא שאין תמונות רבות דלפו של דאנסט. אנחנו בהחלט רוצים לראות עוד. היא צריכה לעשות כמה לירות mag עירום אמנותי-farty בהקדם האפשרי.

אמילי רטאייקאוסקי

כמו לייק בל, אמילי רטאייקאוסקי יש גוף מדהים טבעי עם שדיים אשר נועדו באופן מושלם כדי לדגדג. לא יכולנו להפסיק להסתכל  כל התמונות דלפו של אמילי  כי הציצים שלה פשוט לא מהעולם הזה. הנה לשלמות. וזה הכל טבעי. שום דבר מלאכותי האישה הזאת ואנחנו אוהבים את זה.

ויקטוריה ג'סטיס

כאשר העירום של ויקטוריה ג'סטיס הודלפו באינטרנט, היא הכחישה כי הם היו אמיתיים ואמר כי הם מזויפים. ואז היא הסתובבה התעצבנה, מעט המאשר כי הם היו אמיתיים. הם בהחלט נראים אמיתיים מספיק לנו. אנחנו לא מבינים למה היא כועסת אף. היא אישה יפה, חזקה, עצמאית שנראה בריא, טובי-הסתגלות ונהדרת עירום. היא צריכה להיות עירום לעתים קרובות יותר. אולי photoshoot עירום FHM בעתיד הקרוב? אפשר רק לקוות. Psssh ... לראות את כל התמונות דלפו של ויקטוריה כאן .

היידן פנטייר

בואו נודה על האמת, כולנו הייתה דלוקה  היידן פנטייר  כשהיא היתה מעודדת ב  גיבורים . היא עדיין יפה, קטנה וכולם מקווים ומתפללת א-קלטת סקס שלעולם כנראה לא להופיע כי היא פשוט לא מסוג זה. אל תהיה עצוב. לפחות יש לנו את התמונות האלה .

רוזי הנטינגטון-ויטלי

אתה בוודאי יודע מודל בריטי זה מהסרטים השנאים ואת  מקס הזועם Fury Road .  רוזי הנטינגטון-וויטלי  הוא גבוה, רזה, סקסי אוהב  לקבל עירום לעתים קרובות מאוד.

אדריאנה לימה

האגדית  אדריאנה לימה . ככל הנראה, הגדול (חם) אי פעם ויקטוריה סיקרט Angel ללכת פני האדמה הזאת.מצטערים מירנדה קר. מצטער קנדיס סוונפול. לימה היא מדהימה, מאוד חושנית ויש לנו  את כל תמונות העירום שלה  עבור בפרטיות.

נינה אגדל

מודל דני  נינה יגדל  היא חמה. יש לה גוף יפה ולהיות אירופיים, אוהב  לפשוט את בגדיה הרבה . וזה מגניב איתנו, כל עוד אנחנו מקבלים לצפות.

אמנדה סייפריד

לפעמים אנחנו לא יכולים להתגבר על כמה יפה  אמנדה סייפריד  באמת. אתה יכול ללכת לאיבוד בעיניה לנצח.שניהם לא ללכת לאיבוד במשך זמן רב מדי, כי אתה צריך  לבדוק איך היא נראית עירומה.

שרה היילנד

שרה היילנד שחקנית אמריקאית הוא מקסים וקנטרן גדולה על  משפחה מודרנית , תוכנית טלוויזיה שבו היא משחקת נערה סטריאוטיפית. היא תמיד מגונדר מחשוף על מסך כל כך לראות תמונות דלפו שלה נותן לנו די תחושה של סגירה / סיפוק. יש לזכור כי  העירום שלה סט דלף זה  לא להראות את הפנייה, כך שהן תהיינה מאושרות נכון לעכשיו. עדיין שווה לראות, אנחנו חושבים.

אירינה שייק

מודל הרוסי אירינה שייק נמצאה כמעט תמיד בביקיני או הלבשה תחתונה סקסיים. בגלל שהיא נראית טוב בהם, דהה. אבל לפעמים היא מקבלת טופלס ו  אתה יכול לראות את גופה כמו זה  מה שהופך את זה לגמרי שווה את זה.

אוליביה מאן


אלת חנון  אוליביה מאן  טענה כי תמונות העירום דלפו במרץ 2012 היו זיופים. אז היא ניגשה בטוויטר לומר שאם מישהו פרוצים הטלפון שלה, אפשר היה למצוא רק תמונות של תינוקות וחתולים, ובכך חושף כמה משעמם היא כאדם. רק חתולים ותינוקות? Psssh. איזו סבתא. עירום דלף של אוליביה מאן  עם זאת, לא לאכזב. יש כמה תמונות הלבשה תחתונה סקסית שתמונת עירום לחלוטין אשר אינו כולל את פניה.

כריסטינה אגילרה


כריסטינה אגילרה  הלכה מלהיות בלתי נגיש לחלוטין המפורסם על המנון לאומי שוכח, שיכור עירום במרחב של שבוע. מבחינה טכנית, הוא חצי עירום בגלל pasties על פטמותיה אבל למי אכפת, נכון? דלף בחודש דצמבר 2010, החזרות שלה טענו כי תמונות אשר נגנבו מהמחשב של הסטייליסטית שלה על ידי האקר. רוצה יותר? יש לנו  יותר עירום Xtina כאן .

אמבר רוז


מפורסם עבור בעל תספורת קצוצה בלונדינית צבועה, שלל גדול היכרויות Kanye West,  אמבר רוז  היה תמונות העירום שלה דלפו באינטרנט על ידי איש צוות 'בשנת 2011. חובבי היפ הופ דבש ברחבי העולם ובכה משמחה.עיין  הגלריה המלאה של אמבר רוז תמונות עירום לכאן .

מייסי ויליאמס וטרנר הסופי


כריס "משחקי הכס" מככב מייסי וויליאמס וסופי טרנר להשתעשע Halloween עירום שערורייתי בתמונות למטה.

כפי שאתה יכול מן התמונות האלה, מייזי וסוף הפוזה סלף לשירותים ביחד ולאחר מכן להמשיך לצלם אחד את שני התחפושות לפורים זנותי שלהם עד כדי גיחוך. עד ראשית הוא מייזי שמתלבש עד כזונה חתול עירום חרמן בתמונה למטה.

מלאניה טראמפ


  
"זה יופי ולא פורנו. אני תמיד נדהם בתעשיית הפורנו כי הם הורסים את הרגש ואת המהות של טוהר ופשטות. "


הצילומים התקיימו בדירה צ'לסי כי הכפילה כסטודיו צילום, אמר דה Basseville, צלם אמן ואופנה פריז אשר התבססה בקצרה בניו יורק באמצע שנות ה -90.
חלק לירות, אשר דה Basseville אמר בהשראת אמנות רנסנס, התקיים על הגג של הבניין, אמר פנימאי אופנה בתעשייה שנכח באחת מישיבות התמונה.
מלאניה התנהגה "כמו מקצוען אמיתי" במהלך אחד הלילי יורה עם אריקסון, אמר המקור.
"היא היתה מקסימה לאורך כל הדרך," אמר המקור, והוסיף כי נושא לסבית "התמונות לא הרתיע אותה. "היא תמיד חייכה, עם אישיות מאוד נעימה היה מנומס מאוד מחונך היטב."
מלאניה הגיע לאחרונה בעיר מהוספת תפקידים בפריז ובמילאנו בזמן. גות, היא הייתה תפוסה לעבודה מסחרית בעיקר והייתה מובלט בהמשך מודעה עבור סיגריות קאמל, אמר המקור ל- פוסט.
התפשטות הצילום הסקסית שלה התפרסמה בגיליון ינואר 1996 של מקס מגזין, כיסוי אשר בהשתתפות תמונה של דוגמנית סינדי קרופורד.
בנוסף יריות לסבית נושאים, דה Basseville לקחה כמה תמונות עירום של מלאניה מזוויות שונות.
באחד מהם, מלאניה מחמיץ פנים אל המצלמה תוך לבושה רק נעלי עקב. במקרה אחר, גבה מופנה למצלמה, וזרועותיה מועלות כאילו בקיר.

"אני חושב שזה חשוב להראות את היופי ואת החופש של האישה, ואני מאוד גאה התמונות האלה כי הם חוגגים יופי של מלאניה, '' דה Basseville אמר.
כשנשאל על התמונות, דונלד טראמפ אמר: "מלאניה היה אחד הדגמים המצליחים ביותר, והיא עשתה יורה צילום רב, כולל עבור מכסה ומגזינים גדולים. זה היה תמונה שצולמה למגזין אירופאי לפני מלאניה ידיעתי. באירופה, תמונות כמו אלה הן אופנתיות מאוד נפוצים. "
יופי היליד הסלובני, עכשיו 46, פגש לראשונה טראמפ במסיבת שבוע אופנה בשנת 1998. הם נישאו בינואר 2005 ויש להם בן אחד, ברון, 10.
היא דיגמנה ספורטס אילוסטרייטד ו ווג בין פרסומים אחרים, פוזות לצלמים מובילים כמו הלמוט ניוטון מריו טסטינו. .

לייטון מיסטר


כן, יש  קלטת סקס לייטון מיסטר  בחוץ איפשהו המציגה את סקס כוכב אחת שיודע השובב עם החבר שלה.החדשות הרעות הן שאף אחד לא מקבל לראות את זה מאז חסמו שלה מההשקה על ידי עורכי דין מציקים לה.חדשות טובות? תמונות sextape העירום של לייטון מיסטר  הם שובבים מספיק כדי לעורר את הדמיון של כל אחד.

בלייק לייבלי


ועכשיו יש לנו  עוד  שחקנית אחת שיודעת. מיס  ואן דר סרינה Woodsen  aka  בלייק לייבלי  הוא דוגמא יפה ותמונות עירום דלפו אלה הן מדהימות, בלשון המעטה. כמובן, טענות לייבלי כי העירום הם מזויפים. אם הם מזויפים, אלה הם הזיופים הטובים ביותר שראינו עד כה. סבירות אותם להיות אמיתי? מאוד גבוה.  תוכל לראות את כל תמונות העירום לייבלי בלייק כאן .
צבע מקרה, חלק מן התמונות להראות בלייק עם קעקועי כוכב מזויפים, אותו הקעקועים שלבשו לסרט  The Town . דלף בשנת 2011, כל העירום לייבלי בלייק אלה נלקחו עם iPhone, חלקם עירום גוף מלא ואחרים הם תקריבים של boobies וחתיכות אחרות שובבות.
ייתכן גם רוצה לבדוק את הרשימה שלנו של  התמונות לייבלי בלייק 500 העליון סקסי . כן, אי-עירום אבל דברים חמים מאוד. גב לייבלי נראה מדהים בשמלות צמודות.

קאט דנינגס


בשנת 2010,  תמונות עירום של מפותחת באופן טבעי קאט דנינגס  הודלפו באינטרנט. התמונות הראו לה בחדר השינה שלה פוזות על מיטתה מול מצלם אותה. מי לעזאזל הוא קאט דנינגס? היא שחקנית כלשהי. עושה בסיטקום אמריקאי בשם  '2 Broke Girls'  ופעלתי בעוד כמה סרטים, בעיקר בתור שחקן הראש  ניק פלייליסט האינסופי של הנורה  מול סרה מיכאל מעצבנת. עוד תמונות בלתי בעירום מדהימה של אישה חושנית זה ניתן לראות שלנו הגלריה קאט דנינגס המדהימה .

ג'סיקה אלבה


בשנת 2010, האקר השיג תמונות של  ג'סיקה אלבה  שהיה אז בהריון עם הבת כבוד מארי. הם לא בדיוק מלאים על עירום אבל אתה מקבל כדי לראות אותה משייכת חולצה למטה כדי להראות לך את הפטמות שלה.  תוכל לראות את כל העירום כאן . האם זה מספיק טוב בשבילך, סוטה?

ונסה הדג'נס

ונסה הדג'נס, כוכבת היי סקול מיוזיקל, הפך 'כוכב העשרה "הקלאסי שהיה מוכתם על ידי בעל החיים מחוץ לבועה המצוחצחת של דיסני. הדג'נס היה חסר מזל מספיק כדי שהתמונות שלה דלפו 3 פעמים ב 3 שנים שונות. וואו. אולי אתה רוצה לבדוק כמה בעירום וונסה הדג'נס דלפו תמונות. לגמרי מצונזר כך NSFW!

ריהאנה

השמועה מספרת כי  ריהאנה  תמונות עירום הודלפו באינטרנט על ידי כריס בראון אחרי שהם נפרדו. פטמות פירסינג. E'nuff אמר.
ריהאנה היה מאוד לא מרוצה כאשר תמונות העירום שלה צצו באינטרנט.
"פשוט הרגשתי כמו הפרטיות כולו שלי נלקחה לפני כן [על ידי תמונת הפציעה] ולאחר מכן, וכשזה יצא, חשבתי לעצמי, 'אה יופי, אז עכשיו אין שום דבר שהם לא יודעים עליי ועל החיים הפרטיים שלי." זה היה משפיל וזה היה מביך. "
אנחנו באמת משתתפים בצערך ריהאנה. צג האהדה שלך מדי ידי הוצאה שלנו  האוסף השלם של תמונות עירום ריהאנה . כן, יש לנו את כל העירום. הידד.

כריסטינה הנדריקס


בחודש מרץ 2012, ה 'החליט לענות על תפילות של 3 מיליארד גברים:  תמונות עירום של כריסטינה הנדריקס הודלפו באינטרנט. הם נגנבו כנראה הסלולר הפרוץ של כריסטינה. החזרות שלה הכחישו כי התמונות טופלס בעירום היו שלה, אבל הם נראים אמיתיים למדי. הציצים שלה, אנחנו מתכוונים. כן, להסתכל בזהירות. מביטה לתוך mammaries מסיבי ולספר לנו מה אתם חושבים.

אשלי גרין



אתה יודע אשלי גרין נכון? הוא ערפד ב  דמדומי  הסרטים. כן, ערפד שיער כהה סקסי מי יכול לראות את העתיד.תמונות עירום של אשלי גרין הופיע באינטרנט בשנת 2009 והן יפות טעים. היא צעירה, נאה, רזה וחם.

סקרלט ג'והנסן

לכל היותר התאווה של המגרש, סקרלט ג'והנסון הצליח להמס את האינטרנט כולה כאשר boobies שלה השתחרר. תמונות הסלפי הסלולר דלפו אלה הן ממש שיגעון לעיניים והם עשוwww.newssvet.blogspot.com  מקוון מפורסם. במקרה ולא שמת לב,  תמונות עירום אלה סקרלט ג'והנסון  (כן, לחץ עליו) הם הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות באינטרנט.

ולפי דרישת הקהל ...

רבי הסלבס פופולריים אחרים לא לקבל תמונות העירום שלהם דלפו באינטרנט אבל הם התבגרו עירום לפני;להשתזף על החוף, את חשיפת הציבור מגונה, פוטושוט עירום אמנותי או כמה סצנת סקס מיותר בסרט.
בניגוד עירום דלף / פרוצים, אין שום מקום לעמימות. הם גם עירום או לא. כל תמונה שתראה היא  100% אמיתי  ו  לגיטימית . לא עוד boobies חסר פנים. ועוד איך!

אנג'לינה ג'ולי

כולם זוכרים  אנג'לינה ג'ולי  בשנות ה -90 ו -2000 המוקדמות. היא היתה ממש סמל סקס המובהק. לא להיות ביישן להראות את הגוף שלה על סרט, היא הייתה חשופה חזה או בעירום מלא בסרטים רבים. ראה  סדרה המלאה של תמונות העירום של הגולות כאן .

אווה גרין

כנראה הציצים הצרפתים הטובים ביותר בכל הזמנים,  אוות גרין  ידועה-הכל הטבעי בגוף והוא לא התבייש ונכנס עירום. היא הייתה עירומה מכול הסרטים  יש לנו את כל התמונות הטעימות כאן.

אלכסנדרה דדריו


לאחר סצנת העירום המדהימה שלה  בלש אמיתי , כולם הוא אובססיבי  אלכסנדרה דדריו . ויש לכך סיבה טובה מדי. יש לה אחד המדפים הכי המדהימים בכל הזמנים. אנחנו לא מגזים ו  אתה יכול לראות בעצמך .

מרגו רובי


בית שהתחלת googling עבור  מרגו רובי  התמונות לאחר שצפית  וולף של וול סטריט . זה בסדר. עשינו אותו מדי. ואנחנו נעזור לך על ידי  שיתוף תמונות העירום המפורסם שלה ממש כאן .

ג'ניפר אניסטון


ג'ניפר אניסטון   בסביבה כבר זמן מה והיא מועדף לטווח זמן של רבים. היא עדיין לא הספיקה בעירום לעתים קרובות מדי אך לשמחתם הצלחנו למצוא  תמונות הנפלאים האלה של אותה  מרחפת.

נטלי דורמר


ידוע תפקידים  משחקי הכס  ואת  שושלת טיודור , שחקנית אנגלית  נטלי דורמר  יש  די הרבה תמונות עירום מרחפת באינטרנט מסצנות שלה בשתי הופעות.

קמרון דיאז


כן, יש עירום של  קמרון דיאז  ועלינו אותם  כאן בגלריה . אם אתה כבר תוהה איך היא נראית עירומה במשך זמן רב, אתה תהיה מרוצה. או אולי לא.

מירנדה קר


בואו נסתלק זה של הדרך.  מירנדה קר  היא אלילה. היא כל כך יפה להפליא ויש לו כזה דמות שהגיעה לפרקה להפליא שכולנו אסיר תודה לנצח כי היא החליטה לעשות המון Photoshoots בעירום.  ראה את כל עירום שלה בדף זה  ולהכין להתאהב.

קריסטן סטיוארט


אז היא לא בדיוק ידועה סקסית. אבל מצאנו  תמונות העירום של קריסטן סטיוארט  רק מתוך סקרנות והם בעצם לא רעים. K-הנזיד הוא חתיכה מגניבה ואנחנו אוהבים אותה. לא ממש. אנחנו עושים. הוא ייחודי. וחמוד.

נטלי פורטמן


נטלי פורטמן  קבל עירום כמה מסרטיה אבל אף פעם אין באמת שום עירום פרונטלי מלא או זריקה טמבלית unobscured. זה תמיד היה מאוד ביישן ומאופק. יש עם זאת, לגיטימי אמיתי נטלי פורטמן עירום בחוץ  ומצאנו אותם בפרטיות .

ג'ניפר לופז


יש ג'ני מהבלוק גוף גדול וזה חבל שהיא לא להראות את זה לעתים קרובות מדי. מוקדם מאוד בקריירה הסרט שלה, היא עשתה כמה סצינות אהבה עם עירום מלא. לא מציק יד חזיות או בזוויות משונות. רק ישר-על ציצים ואת התחת.  אנחנו חושבים שתאהבו אותם מאוד .

איימי אדמס

איימי אדמס שחקנית אמריקאית מוכשרת היא שחקנית באמת צדדי. חבל שאין לנו יותר מדי עירום של האישה הזאת אבל  התמונות שיש לנו כאן צריך לספק את יצריהם שלך.

אמיליה קלארק

Khaleesi, אמא של דרקונים. ראית בוודאי  אמיליה קלארק  עירום, כמו מרבית אוכלוסיית האדם הבוגרת. אבל אולי כדאי לך מבט מקרוב . אתה יודע, למטרות מדע ומחקר.

מייגן פוקס

מייגן פוקס  היא סקסית ומינית אבל היא מפתיעה התביישה הולך עירומה לחלוטין. עד כה, יש רק כמה תמונות טופלס והם אינם עירומה לגמרי מדי. ככזה, היא נשארה רק כדי להקניט זין מיומן בעוז.  ראה את כל העירום שלה לכאן .

רוסאריו דוסון

של רוסאריו דוסון  הציצים משגעים. זה כל מה שיש לנו לומר. היא שחקנית יפה זה סופר סקסי מדי. ראית אותה עם משקפים חנונים? איזה בתורו ארור על.  אנחנו אוהבים גופה המדהימה  ואתה מדי. ברוכים הבאים למועדון המעריצים.

אוליביה ויילד

יש הרבה דברים לאהוב על  אוליביה וויילד . עיניה אשר לצרוח כל הדברים השובבים היא תעשה לך בחדר השינה.והגוף הקטן והחמוד שלה. היא צריכה להיות עירומה לעתים קרובות יותר. אנו דורשים זאת. אתה עשוי להסכים לאחר  הסתכלות התמונות האלה .

לנה headey

לנה headey  aka Cersei Lannister כבר עירומה מול המצלמות במשך שנים. היא עשתה הרבה דרך תפקידים בעירום לפני שהגיעו מפורסם על  משחקי הכס  ו  אתה יכול לראות עירום המרהיבה שלה כאן .

ברייס דאלאס הווארד

מלבד שיש שם כמו כוכבת פורנו באמת, הצליח גב הווארד היפה גם  לקבל עירום רק פעם אחת  בקריירה שלה עד כה. אנחנו כל כך ברי מזל.

דקוטה ג'ונסון

כן, הוא ב'צללים' חמישים של חומוס גריי. והיא  חמישים גוונים של הוט .

אן התוואי

השחקנית האמריקנית  אן הת'אוויי  היא באמת יפה, אין ספק בכך. אלה עיני איילה גדולות תתמוססנה כל לב.  מי היה מאמין שיפגוש אותה עירומה?

פמלה אנדרסון

אה, טוב הישן  פמלה אנדרסון . אחד הסמלים המין הגדול ביותר בשנות ה -90. אנחנו לא מופתעים לגלות כי היא עשתה  הרבה Photoshoots בעירום  לאורך השנים ... אנחנו מקבלים נוסטלגיים רק מלהסתכל עליהם. מי לא היה?

שרליז ת'רון

שרליז ת'רון  נקרא לעתים קרובות כאחד הנשים היפות ביותר בעולם ואנחנו לא יכולים לא להסכים. היא השיגה מותג עירומה כל כך הרבה מסרטיה שזה בעצם לקח לנו קצת זמן כדי לאסוף את כל  screencaps בדף זה .

אליזבת אולסן

אחות אולסן החמה,  אליזבת צ'ייס אולסן  הוא אטרקטיבי מוזר באופן בלתי שיגרתי. יש לה גם גוף מדהים באמת כפי שאתה בקרוב לגלות בארכיונים שלנו של  לה  תמונות עירום טעימות .

אמי רוסום

ראית פעם תוכנית טלוויזיה  חסרת בושה ? לא? ובכן,  אמי רוסום  הוא בה והיא אוהבת  לקבל עירומה אי פעם לעתים קרובות כל כך .

שרה ג'ין אנדרווד

ראית בוודאי ארנב פלייבוי לשעבר זה עירום לפני אבל רק במקרה שאתה לא, אולי כדאי לך  מעל הראש כאן  כדי לראות את מאה עירום שאספנו עד כה.

אריאני סלסט

ידוע בעיקר בזכות היותה בחורה טבעת UFC,  אריאני סלסט  היא חצי סקסי פיליפינית / חומוס מקסיקני שעשה photoshoot פלייבוי פופולרי. היא גם אוהבת  להסתובב טופלס על מרפסת המלון  כאשר הפפראצי הוא סביב.

אלישיה Vikander

השחקנית השוודית  אלישיה Vikander  כבר  עירום בשקט לסרטים רבים  עד כה, אבל היא פרצה רק אל אור הזרקורים העולמי עם הסרט  Ex Machina .

שיילין וודלי

שיילין וודלי  הוא אישה יפה. היא קצת כמו ג'ניפר לורנס כמה תפקידים אבל אנחנו חושבים שהיא באמת חמודה. עזיבת תמונות העירום שלה.

אליזבת בנקס

השחקנית האמריקנית  אליזבת בנקס  עשה המון סרטים כמו  זאק ומירי עושים פורנו, Pitch Perfect, משחקי הרעב  ואת כבר בכל רחבי טלוויזיה.  הנה עירום שלה  מסרטים מסוימים.

לוסי ליו

לשעבר  אנג'ל של צ'ארלי  ו המפתה סטריאוטיפית אסיאתיות  אלי מקביל , לוסי ליו הזדקן אכן טוב. למזלנו, היא קבלה את ההחלטה החכמה לעשות כמה סרטים עם סצנות עירום.  יאמי יאם יאם.

לורה פריפון

אההה.  לורה פריפון . אם היינו צריכים לבחור בינה ומילה קוניס ב  המראים -70 , אנו אאסוף אותה בכל פעם.Mila חם אבל דון יש שסגנון tom-נערים מפתים קול סקסי עמוק.  אתה תהין התמונות האלה.  אנחנו בטוחים לגבי זה.

אמילי בלאנט

אנגלית עלתה  אמילי בלאנט  ידוע על עבודתה עם טום קרוז  קצה המחר . היא שחקנית מוכשרת. הנה גלריה קטנה של לה  סצנות בסרט בעירום . זה שווה מבט.

רובי רוז

היא בחור נאה ונערה יפה בעת ובעונה אחת. היא אנג'לינה ג'ולי ג'סטין ביבר גם יחד.  היא רובי רוז.

קייט ווינסלט

קייט וינסלט  היא לא ביישנית על עירום. היא הייתה  עירומה הרב מסרטיה  ואנחנו כבר כל בורכנו לראות בחיק והמדהים שלה בתצוגה מלאה.

רוז לזלי

כן, זה הוא חברתו של ג'ון שלג  משחקי הכס . בקלות אחת הבנות הכי החמות על המופע, כפי שהוכח  העירום שהגיע לפרק שלה.

קייט הדסון

קייט הדסון  היה מפורסם  מאוד עירום  ב  כמעט מפורסמים . זה היה השיא של הקריירה שלה. הכל היה בירידה לאחר מכן.

שרון סטון

שרון סטון  היה אחת השחקניות הנקבה החמות ביותר אי פעם. לא היו לה את הציצים הגדולים או תחת גדול אבל היא יותר פיצתה על כך עם  המיניות שלה מטורף סצנות עירום מפוארות.

ברוקלין דקר

אם אתם אוהבים בחורות רזות עם ציצים טבעיים גדולים, את תאהבי  ברוקלין דקר . למרות שיש לה קריירה קצרה סופר בתור  אילוסטרייטד בגד ים  מודל,  התמונות הסקסיות שלה  הם לא פחות מאשר אגדיים.

מילה ג'ובוביץ '

ברוך עם עור נהדר, תווי פנים יפים והיכולת מזדקנת היטב,  העירום של המילה ג'ובוביץ '  הוא פשוט מדהים.היא עשתה אחדות photoshoot מלא חזיתית בעירום הופיעה בעירום בסרטים רבים.

ג'סיקה צ'סטיין

אנחנו מכירים אותה בתור חומוס ב  כוכבי . אתה אולי יודע אותה בדרך אחרת.  הנה גלריה של התמונות החמות שלה.

נטלי עמנואל

עוד  משחקי כס  כוכבנית אשר  מראה את הציצים שלה  והופך מפורסמים. שחקנית אנגלית  נטלי עמנואל  היא צעירה, יפה ומוכשרת.

Kourtney Kardashian

הבכור של האחיות קרדשיאן, Kourtney יש  הופיע בעירום  בתמונות כמה שמצאנו צף ברחבי האינטרנט.

כרמן אלקטרה

אלת פלייבוי של שנות ה -90, זה לא קשה למצוא  תמונות עירום של כרמן אלקטרה  ואתה בטח כבר ראה אותה בעירום. עשינו למצוא כמה צילומי מסך די נדירים של סרטי פורנו הרכים העירום שלה מפח.

Khloe Kardashian

Khloe Kardashian  יש בעצם דמות הגונה. היא צריכה לעשות ממרח פלייבוי כמו אחותה קים. עד אז, הנה כל העירום שלה עד כה.

מרלין מונרו

האגדה. סמל המין המקורי הקלאסי הוליווד. הכל השתנה איתה. כן, יש  מרילין מונרו עירום  והם אותנטיים. לא מזוייף. לא-קניות תמונה.

שרה סילברמן


הקומיקאי הנשי הכי חם בסביבה,  שרה סילברמן  היא פריחה מאוחרת כשמדובר לקבל עירום. אבל יש לה קבוצה גדולה של ציצים, במיוחד עבור אפרוח יהודי ישן 40+ שנה.  תראה בעצמך לכאן.

אווה מנדז

אחד Latinas החם ביותר אי פעם. פרק זמן. אז הציצים שלה הם לא גדולים כמו סלמה Hayekbut  אוות מנדס באמת יש המון סקס אפיל. אנו מקבלים מופעלים על רק להביט בפניה לבד. אין צורך אפילו להסתכל גופה. אבל למרבה המזל מנדס  מקבל עירום מאוד לעתים קרובות בסרטים אותה  כדי שנוכל להסתכל הציצים שלה טופלס כאשר אנחנו מרגישים את זה. החיים טובים.

ריטה אורה

זמרת אנגלית  ריטה אורה  אינו שחור והיא לא לטינה. הוא אלבני. ויש לה אחד הגופים הכי היפים בסביבת זמרות. רק תסתכל על התמונות האלה. . Boobies הגדול ומלא כי הם כנראה אמיתיים? אנחנו לא יכולים להתלונן.

ריס ווית'רספון

לא רק בלונדינית  ריס ווית'רספון  יש קבוצה ממש נחמד של ציצים. אולי אתה לא יודע את זה. אולי עשית. אולי אתה רוצה  לרענן את זיכרונך .

לינדזי לוהן

לינדזי לוהן  היתה ממש חם כשהיתה צעירה. כמו במהלך אותה  ילדות רעות ימים. אחר כך נכנסה סמים וזה פישל שלה. אבל היא עדיין הייתה מושכת באופן סביר אפילו אחרי זה. במשך זמן מה, לפחות. אם אתה אוהד או שאתה סתם סקרן,  תסתכל על האבולוציה שלה .

סלמה הייק

סלמה הייק  היא השחקנית המקסיקנית החמה ביותר בכל הזמנים. היא השיגה למעמד של אגדה. במיוחד כשמדובר עירום בסרט.  ראה הציצים שלה? הם לגמרי פיצוצים.

ג'מה ארטרטון

ג'מה ארטרטון  יש שם לב על היותי נערה בונד מת  Quantum of Solace  ובצדק. שחקנית אנגלית זה ראוי להיות מוכר יותר ומה דרך טובה יותר לקדם אותה  להשוויץ בתמונות העירום שלה ? הידד.

קנדל ג'נר


כנראה Kardashian-ג'נר די הכי טבעי של כל הזמנים,  קנדל ג'נר עושה יורה catwalks אופנה עילית בקביעות בעוד  להשוויץ הפטמות שלה סקסי . זה טוב להיות בחיים.

קירה נייטלי


מלכת סרטים בדרמה תקופתית,  קירה נייטלי  היא פופולרית ואנחנו עדיין לא יודעים למה. אבל אם אתה אוהד, אולי כדאי לך  לראות סצינות בסרט עירום שלה.

ליידי גאגא


מאחורי כל האיפור ואת התלבושות מטורפות,  ליידי גאגא  היא בעצם אישה ממש יפה. יש לה תכונות נהדרות ואת גוף רזה נחמד. אל תאמינו לנו?  צפו בתמונות nekkid שלה  ולהחליט בעצמך.

בריטני ספירס


תן לי את זה עוד הפעם! אופס עשיתי את זה שוב! עדיף לעבוד אותו, כלבות!  בריטני ספירס  הוא אגדת פופ ארורה והיא  עירום בגלריה שלי כאן . בבקשה.

קארה דלווין


אנחנו אוהבים  קארה דלווין  וגבות אותה מדעתה. אנחנו חושבים שהיא מדהימה. סקסי וללא מאמץ מגניב. כנראה הדוגמנית העליונה ב -10 השנים האחרונות. אנו מאחלים היה  להתפשט לעתים קרובות יותר  אם כי היא כל כך חמה.

קייט בקינסייל


אנגלית עלה  קייט בקינסייל  יש פנים מדהים זה אלגנטי וסקסי בעת ובעונה אחת. יש לה גם זוג רגליים מפתות להפליא. אנחנו אף פעם לגמרי נהנינו למצוא  סצנות בסרט בעירום האלה  שלה ... חוסך מאתנו את הצורך לצפות בסרטים הארורים.

ג'ניפר קונלי


אה ...  ג'ניפר קונלי . אחד המוחץ הגדול ביותר שלנו מן העבר רחוק. יש לה זוג מדהים של ציצים טבעיים זה עשה רק עבור עירום בסרט. ואנחנו כל כך שמחים  שהיא הלכה טופלס בסרטים רבים . זה היה כמו חלום שהתגשם, בפעם הראשונה שראינו אותה עירומה.

אליס איב


הנה עוד שחקנית אנגלית מי צריך לקבל עירום לעתים קרובות יותר.  אליס איב  היא סקסית להפליא. ראית אותה על  מסע בין כוכבים . עכשיו תקבל  לראות אותה עירומה לכאן . זה שווה את הזמן שלך, אנחנו מבטיחים.

הת'ר גרהאם


של לילות בוגי  רולר-Girl עצמה!  הת'ר גרהאם  היא בלונדינית חם טיפוסי ברוב סרטיה ויש לה אלה לטרפד ציצים כי מתחנן לליטוף ולמגע. והיא יודעת שהם הנכס הכי טוב שלה כי היא  מראה את אותם לעתים קרובות כל כך על הסרט .

פנלופה קרוז


השחקנית ספרדית  פנלופה קרוז  קיבל בעירום בסרטים רבים והוא לא התבייש לקחת את בגדיה. אספנו  את כל הסצנות בסרט העירום שלה  עבור בפרטיות.

ג'סיקה בייל


כל אחד לפעמים מבלבל  ג'סיקה בייל  ו  ג'סיקה גארנר ? אולי הוא השם הראשון הדומה כי הם לא באמת נראים אותו הדבר. אולי שלה רק אנחנו. הו שתוק. פשוט ללכת לראות  את כל עירום Jessical ביאל שלנו  וליהנות עצמך.

דניס ריצ'רדס

אחת השחקניות הכי החמות סקסיות בשנתי ה -90 המדהימים,  דניס ריצ'רדס כבר האהוב שלנו למשך הזמן הארוך ביותר. זכור הסצנה המפורסמת בה  יצורי הפרא ? לחיות מחדש את זה על ידי  בודק את התמונות האלה מדהימים.

דרו ברימור

הילד כוכב פנה העשרה מוטרד,  דרו ברימור  קיבל עירום כמה סרטים להשכח אבל לא שכחנו אותם.  ראה את כל עירום שלה כאן .

גיגי חדיד

גיגי חדיד  יש גוף מדהים. היא רזה אבל מפותלת במקומות הנכונים.  ו OMG ציצים אלה . רק מושלם מדי.

האלי ברי

האלי ברי  הוא לא מפחד לקבל עירומה מול המצלמה ואנחנו לא מפחדים להראות  את כל הסצנות בסרט העירום שלה . בונוס: כמה עירום מן Photoshoots הסקסי שלה כלול. אנחנו כל כך נחמדים.

היידי קלום

דוגמנית הגרמנית הזאת לשעבר ויקטוריה סיקרט אנג'ל הזדקן די טוב לאורך השנים. ראה אותה  יריות החוף הפפראצי בעירום  וליהנות Photoshoots Nudie אמנותי-farty אותה בעת ובעונה אחת.

מוניקה בלוצ'י

אלת החרמן האגדי איטלקית  מוניקה בלוצ'י  היא מעבר לתיאור כל מילות תמותה. אנחנו לא יכולים לעשות את יופייה, קסם ואנרגיה ארוטית צדקה בפיות הפטפוטים שלנו. מומלץ רק כדי  לבהות בחגיגיות על התמונות האלה .

ניקול קידמן

היבוא החם מן Down Under,  ניקול קידמן  יש למעשה  קבל עירום לא מעט סרטים . הופתענו בכנות כי היו כל כך הרבה. היא לא מפחדת להתהדר בו, זה בטוח!

סנדרה בולוק

כולם ילדה-ליד הדלת היה רוצה לדפוק. זה  סנדרה בולוק  במשפט אחד.  העירום שלה נפלא  וארוך איחור. הגיע הזמן לחגוג חומוס זה!

אולגה קורילנקו

היא הייתה נערה בונד. היא משכה את תשומת לבנו. יליד אוקראינה שחקנית צרפתי  אולגה קורילנקו  אין בעיה לקחת את בגדיה  עבור המלאכה אותה ואנחנו מאוד שמחים לקדם אותה. ברצינות. זה גוף דוגמנית-ish. אוף.

אליזבת הארלי

Forever ידועה המחשוף שלה עמוק להפליא, שחקנית אנגלית  אליזבת הארלי  הוא הרפתקן למדי כשמדובר עירום על מסך.  טופלס צעיר ליז הארלי  הוא דבר יפה מאוד.

קייטי הולמס

קייטי הולמס  היא חמודה אמיתית כמו  התמונות האלה  יוכיחו. חבל שהיא לא להיות מפורסמת יותר ממנה. אנו מאשימים טום קרוז.

טארה ריד

טארה ריד  הוא שועל. בשיאו המוחלט הקצר שלה, היא הייתה דבר bangable ביותר בהוליווד. חצי משוגעים כי אנרגיה מינית היא פראית, בנאדם.  העירום שלה בונר וישכנע  גם עכשיו.

כריסטינה ריצ'י


כריסטינה ריצ'י  הוא קצר, גם ניחן וחמוד. יש משהו חולני חם עליה כשהיא  הולכת טופלס בסרט . אנחנו אוהבים את זה.

דמי לובאטו

חומוס זה  דמי לובאטו  יכול לגיטימי לשיר. היא היתה גם כוכב tween דיסני כמו  מיילי סיירוס , כלומר  עירום שלה בחוץ  בשבילך.

קאריס ון הוטן

Hottie ההולנדית  קאריס ון הוטן  הוא כנראה הגוזל החם על משחקי הכס. כן היא אפילו טובה יותר מאשר Daenerys Targaryen . אל תאמינו לנו? יש לנו הוכחה כאן  בדף זה .

רייצ'ל מקאדמס

כן, הוא אפרוח  היומן .  קבלנו אותם עירום בשבילך.

אליסה מילאנו

אלת ה -90. ציצים מרדניות.  אוג ארסי. סמנת'ה .  אליסה מילאנו  כבר חם במשך זמן רב ואתה לא יכול לחכות כדי  לראות אותה עירומה .

לאה סדו

יש שחקנית צרפתי לאה סדו ציצים מדהימים. היא הכל טבעי להפליא היטב ניחן  סט כבד של ציצים . היא כל מה שרצית אצל אישה.

רייצ'ל ווייז

רייצ'ל ווייז  היא שחקנית אנגלית יפה ומוכשרת. יש לה גם גוף יפה שהיא  אינה ביישנית להשוויץ  שוב ושוב בסרטים שלה. חזיתית מלא? אין בעיה. אנחנו אוהבים את הבחורה הזאת ואתה צריך מדי. כמו יין נהדר, מדהים אחרי כל השנים האלה.

דמי מור

MILF הגדול ביותר בשנים האחרונות,  דמי מור  היה מעולם מתבייש לגלות הטוב שלה. הסרטים הראשונים שלה יחד עם לשמצה  סטריפטיז  בהשתתפות כמויות עצומות של ציצים. והיא עשתה photoshoot בעירום עבור mag צרפתית כשהיתה העשרה.  תוכל לראות את כל התמונות כאן .

ג'ורדנה ברוסטר

מפורסם על תפקידה בתור הילדה החמה  המהירה ועצבנית  בסדרה,  ג'ורדנה ברוסטר  היא אישה נראית טובה. היא עשתה הרבה Photoshoots המקסים אבל נשארה הרחק הדברים נועזים יותר ... כלומר  עד שמצאנו אלה .

קרלה גוגינו

אנחנו תמיד הייתי אוהד של  קרלה גוגינו  ואת התאומים שלה. אנחנו גם מעריץ ענק של לה  גוף מאוד חושני. היא בנויה עבור מאוד, דברים מאוד שובב.

מורנה בקארין

מורנה בקארין  היא מדהימה. היא מתנענעת שיער קצר וגם ארוך. היא רזה. הוא סקסי. היא מדיפת מיניות מסוגננת על סף רצון קודח.  סצנות העירום שלה  על מסך משוגעות חמות.

רבקה פרגוסון

הכוכב האמיתי של  משימה בלתי אפשרית: האומה Rogue , השחקנית השוודית  רבקה פרגוסון  הוא יופי קלאסי.היא נראית כמו באגדות המסך של העבר ויש לה גוף ממש נחמד. אהבנו  את התמונות האלה של אותה  בתוך המלכה הלבנה .

סיבוב בונוס - אחת יכול רק לחלום ...

עד כה שראית כל עירום דלף. אתה גם ראה את תמונות העירום הלא דלף של כמה סלבס פופולרי. אבל מה דעתכם על הסלבס כי  אין לי שום עירום בכלל ? זה נראה כל כך לא הוגן להשאיר אותם בחוץ. מה אנחנו יכולים לעשות כדי לתקן את זה?
בוא נראה כמה עמוק החור שפן זה הולך ..

אמה ווטסון

אמה ווטסון  היא מאוד יפה, אינטליגנטית וטובה מדי עבור רוב הגברים שהיא פוגשת. ראית אותה להתבגר בסרטי הארי הפוטרים, עכשיו אתה  עלול רוצה לראות אותה עירומה  , כי היא פחות או יותר לא הולכת לעשות את זה לעתים קרובות מדי (אם בכלל).

סלינה גומז

חמוד מדי, יותר מדי סקסי. זה כיף לראות  סלינה גומז  המעבר ילדה מתוקה דיסני לסמל סקס. אבל היא להיות זהירה ולוודא שהיא לא שובבה מדי, מהר מדי. אלה  תמונות עירום של סלינה גומז  צריכות לספק את יצריהם שלך לעת עתה.

קייטי פרי

קייטי פרי  היא הכילי על boobies ואת הדגימה הזו מדהימה של אישה יש זוג מפואר דורש לראות. אנחנו מסתכלים על  התמונות האלה  ואוהבים את מה שאנו רואים עד כה. אתה כנראה גם. בבקשה.

אמה סטון

וואו.  אמה סטון  עירומה. אפשר רק לדמיין. אפשר רק לחלום. או שאתה יכול פשוט  להציץ בכמה מתמונות היפות  שאספנו עד כה.

טיילור סוויפט

זמרת אמריקאית  טיילור סוויפט  נכון בחלק העליון של רשימות של רוב האנשים כשמדובר הסלבס ל-לראות-עירום.  ואתה לא תהיה מאוכזב . בהחלט לא היינו.

ניקי מינאג


זמר ההיפ הופ האמריקאי סופרסטאר  Nicki Minaj  יש שלל גדול ואוהב  להשוויץ הציצים שלה . למרבה הצער יש לא יותר מדי תמונות של Minaj אבל אני מקווה שזה ישתנה בעתיד!

ג'ניפר לאב יואיט


J-אהבה היא אחד מתגרה זין הגדול סביב בטלביזיה שלה להראות  רשימת הלקוחות  היא רק דוגמא ענקית של זה.זאת כנראה הסיבה  האוסף הזה של התמונות שלה בעירום במיוחד סיפוק.

מילה קוניס


רייבן השיער  מילה קוניס  אינו adventuruous מדי כשמדובר לקבל עירום. היא לא עושה את זה מול המצלמה והיא נראית לשנוא החוף. מפתיע, אבל היא שמרנית ככה. אבל אל חשש,  זו קבוצה של תמונות  יהיה להגדיר את הדברים הנכונים.

אנה קנדריק


יש אנשים שחושבים  אנה קנדריק  יש פן כלבת מנוחה חמודים נסכים. אנו תוהים מה הביטוי היא תצטרך לאחר שראה  תמונות עירום אלה של אותה .

סופיה Vergara


אם אתה כמונו, אתה כבר מת לראות  תמונות העירום של סופיה Vergara  למשך הזמן הארוך ביותר. יש לטינה זה להיות אחד מקניט-הזין הגדול ביותר אי פעם. ברצינות.

סופי טרנר

 

סופי טרנר  aka Sansa סטארק ב משחקי הכס הוא hottie. כולם רוצים לראות אותה עירומה אך הסיכוי שלה קופצים החוצה ציצי בטלוויזיה הוא רזה. אבל אל חשש, יש לנו  אוסף נדיב של העירום שלה  עבור בפרטיות.

מייסי ויליאמס

גבירותי ורבותי, אנו שמחים להגיש לכם  אריה סטארק עירום .

אליסון ברי

היא ממש מצחיקה וסקסית. אנחנו פשוט רוצים כי  אליסון בר  יקבל עירומה לגמרי עבור תפקיד בסרט או שתיים.אולי פלייבוי לפני שהיא מקבלת זקנה מדי? בינתיים, תצטרך להסתפק  תמונות יפות אלה של לה  שמצאנו זרוקים interwebs.

ביונסה

מלכת הדבורים  ביונסה  כבר בחלק העליון של עולם הפופ לגילאי וזה לא פלא למה. יש לה קול מדהים, רוקד ממש טוב  נראה סופר חם עירום . חיים טובים אם אתה מושלם.

קובי סמולדרס

הכוכב הפופולרית של  איך פגשתי את אמא , כולנו מחכים  לראות קובי סמולדרס עירום לגמרי  למשך הזמן הארוך ביותר. היא יפהפייה אמיתית.

ג'סיקה סימפסון

מותק טקסאני  ג'סיקה סימפסון  הוא חם ואנחנו שמחים שמצאנו זה  אוסף מחרישת אדמה של תמונות סקסיות .אתה תאהב אותם. אנו מבטיחים.

לורן כהן

מתים מהלכים  כוכב צריך לקבל עירום לעתים קרובות יותר. ברצינות. תסכים אחרי  שראיתי את התמונות האלה.

שאקירה

ירכיים Do not Lie  וגם לא שאקירה. זה גוף. הפנים האלה. הדבר מעלה-מטה מתנדנד שהיא עושה עם ישבנה לנו בפנים. זה זקף מביך פתאומי.  ראה את כל העירום שאקירה כאן .

אבריל לאבין

אבריל לאבין  התפתחה באיטיות מתוך נסיכת הפופ-פאנק רב צבע לתוך hottie מסורתית לגיטימית.  עירום אלה מדהימים של אותה  הייתי מציע כי היא תישאר חמה במשך זמן רב לבוא. היא התבגרה טובה, אם הרבה בכלל.

אליסון האניגן

ידוע יותר או לייתר דיוק לנצח המכונה  ווילו  מן  באפי רוצחי הערפדים ,  אליסון האניגן  הוא ג'ינג'י שמנו רציתי לראות עירום למשך הזמן הארוך ביותר. תארו לעצמכם להפתעתנו כשמצאנו  תמונות עירום אלה של אותה .

אלישע Cuthbert

חומוס הקנדי זה לא היה הטוב ביותר בקריירה, אך היא תמיד הייתה hottie, שהוא לגמרי  למה אנחנו משלימים את התמונות האלה  שלך בפרטיות.

קריסטן בל

תהה מה  קריסטן בל  תיראה עירום? כֵּן. חשבנו על זה יותר מדי.  היא בטח נראית ככה . יאם יאם.

אשלי טיסדייל

זמרת אמריקאית וכוכב לשעבר דיסני  אשלי טיסדייל  עושה סקסי די טוב. אבל לפעמים סקסי פשוט לא מספיק.אנחנו חושבים  שהיא נראית טובה בעירום , נכון?

מריה קארי

האישה עם הקול של מלאך נקמות.  Mariah Carey  יש דמות מוערמת די והיא אוהבת להשוויץ זה בשמלות חמקמקות חזקות. היא לא נראית רעה  ביום ההולדת חליפתה מדי .

קלואי גרייס מורץ

קלואי גרייס מורץ  היתה ילדה קטנה וחמודה הראשון  בעיטה בתחת  סרט. מאז, היא פרחה והיתה לצעירה יפה.מאז הוא בגיל חוקי כיום, זה צריך להיות בסדר כדי  להסתכל על התמונות שלה בעירום , חבר'ה נכונים?

ווילה הולנד

Willa Willa Willa! למעוך שלנו מ  The OC  יש  הבשיל לכדי דבר יפה  זה עדיין מגניב מוזר, מצחיק. ילדה הצביעה הכי כיף להסתובב עם בבית המרתונים נטפליקס.

זואי דשנל

הגב 'המוכשר  דשאנל זואי  אולי לא לעשות עירום לעתים קרובות מאוד אבל כשהיא עושה,  התוצאות הן מדהימות . שים על מסלול מתוק וליהנות.

דייזי רידלי

אלת מלחמת כוכבי  דייזי רידלי  יש עירום.  והם אמיתיים . ולא כל כך אמיתי מדי. אם אתם אוהבים דברים מהסוג הזה.

קייט מארה

קייט מארה  יש שם מושלם סימטרי. והיא גם יש גוף סימטרי יפה מדי כמו בקרוב תוכלו לגלות.  Yummmy יאם יאם .

גל גדות

השחקנית הישראלית  גל גדות  הוא וונדר-וומן. רק למקרה שאתה לא יודע. אנחנו באמת נשמח לראות אותה בעירום ויש סיכוי טוב שהיא עלולה להתנדנד ככה בעתיד. אבל היא נראית שמרן כל כך מעט אתה פשוט צריך להסתפק במה שיש לנו עכשיו.

פרגי

פרגים הוא הלה סקסי MILF מי סלעי שמלות קצרות כמו גם כל בחורה בחוץ. אם היה לך דמיון טוב, הנה מה  הוא ייראה עירום.

מדונה


המדונה "מלכת הפופ" שוחררה תמונות עירום אמנותיות מפתות אלה של לה מגזין פלייבוי - הם בחוכמה היא התכונה ' "מדונה: העירום האבוד". תמונות מגורענות בשחור לבן אלה נלקחו בחזרה בשנת 1979 היא החזיקה אותם כבני ערובה מאז, עד עכשיו.
התמונות לא נראו עד כה צולמו באולפן מנהטן ידי שרייבר הצלם מרטין HM - זה בטח היה בעוד צעירי המדונה השתתפה ספר למחול מודרני התפוח הגדול לפני שנעשה מפורסם והיה משפיעים צעירים בכל מקום כמו בריטני ספירס - שיש לו אוסף תחת די נחמד עצם אתה צריך לבדוק!



הצלם גם עשה לירות איתה בשנת 1985 כאשר הזרקורים ועד אז "כמו בתולה" כבר היה להיט ענק עם אנשים בכל רחבי העולם. מספיק עם הפרטים, לבדוק את הכוס שלה שעיר ציצים נפלאים בתמונות עירום אלה של "חומר Girl" האהוב עליכם.

www.newssvet.blogspot.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий